tirsdag den 27. august 2013

På vej!

Hej!
Mit humør og tanker er ved at falde på plads, og jeg ved forhåbentlig snart hvem jeg vil være, og hvordan jeg vil være, men jeg er ikke færdig med at vokse. Jeg vil komme til at vokse virkelig meget op når jeg kommer på universitet, som så er på mandag! Wow.. hmm et stort skridt, men det er noget jeg gerne vil og betyder meget for mig, så hvorfor skulle det ikke gå godt? Selvom mine dæmoner siger jeg ikke fortjener lykke, gider jeg ikke høre på dem! For jeg har knoklet igennem htx, og hvis jeg kunne komme ud med et fint resultat der, så kan jeg også klare det her. Jeg prøver også at dæmpe mine dæmoner, men de har været ret hårde her den sidste tid, så det kommer til at tage tid og kommer til at kræve meget energi. Det er dog noget der skal gøres før jeg kan tro på at jeg kan! 

ARG.. Universitetet på mandag, mærkeligt men godt! Jeg er på vej til at blive voksen, noget jeg altid har drømt om, og nu hvor jeg er ved at blive det, ville jeg ønske jeg havde givet mig selv lov til at være barn, og lege lige så meget jeg ville. 

Men ved i hvad? jeg er en stærk pige, og jeg skal nok klare mig igennem det her! 

Seee yaa later homies! :D

P.S. Husk at smile til verden, og verden smiler til jer! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar