søndag den 25. august 2013

Flytning og krise..

^CPH ZOO
^Den nye arktiske ring
^Efterligning af nordlys
^Babyelefant!

Hej med jer! 
I den seneste tid er der sket en flytning, mit forhold er blevet offentlig gjort, og hvor jeg dog elsker ham! Jeg skal starte på Københavns Universitet her den 2 september! Det er et stort skridt mod min egen identitet. Det at skulle lave sin egen identitet har jeg det virkelig svært ved, så har lidt en identitetskrise, for jeg savner mine forældre og søster! Men jeg skal klare det her, fordi det er noget jeg rigtig gerne vil! Og der er selvfølgelig nogle dejlige mennesker omkring mig, min kæreste Nick, bedste veninde Nanna og min familie og desuden har jeg fået et dejligt nyt venskab med min bedste venindes kæreste Natascha! Og de er det sødeste par! Jeg elsker og nyder virkelig deres selskab!

Også er der hundene som har indtaget mit hjerte og hjælper med deres dejlige gemyt! Der er Nick's dejlige mopse og Nanna og Natascha's dejlige Liva! De er så skønne! 


Hej så længe! 
p.s. tankevrimmel er der stadig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar